Hui olkoon. Tää tapahtui siis tänään. Eli olin tulossa rannalta, ja olin saanut parhaalta kamultani pestin hoitaa viikon ajan heidän kahta kissaansa, kun he olivat reissussa. No, kummatkin kissat olin päästänyt maanantaina omistajien ohjeen mukaan ulkoilemaan, ja tiistaina toinen kävi talossa, mutta lähti ulos silloin kun mekin lähdimme. Toinen kissa ei ole näyttäytynyt sitten maanantain.

Tänään menin taas hoitelemaan kissoja. Mä siis tietty toivoin että ne kumpikin olis tullu takasin sisään, mut kun menin niille sisään, ei siellä kissoja ollut. Mä osasinkin arvata sen. Sitten mä menin katsomaan ihan piruuttani ruokakuppeja. TOISESTA OLI SYÖTY!!!!!! Toisesta kupista oli selvästi syöty!!! Kissa ei olisi voinut tulla sisään syömään, ja sitten lähteä taas, sillä kisut pääsevät pois vain kun joku avaa niille oven.

Tilanne oli siis tää: kupista oli syöty vaikkei kamuni kotona ollut ketään. HUI. Eikä siinä vielä kaikki. En antanut ton seikan häiritä. Menin siis katsomaan vähän miten niiden kalat voi. Sillä välin ovi avautui. Oikeesti, tää ei oo keksittyy. Siis se ovi avautui, vaikkei kukaan avannut sitä!!! No sitte lähin sieltä AIKA kiireellä...

Oikeest lupaan ettei oo keksittyy. Mut jännää kumminkin. Kummitteleekohan siellä huomenakin...?

<333 + <333: murupulla1

 

JIM:in haamutiimi TAPS:ia kaivaten, murupulla1

PS. sori oon ottanu kuvii ja laittanu ne jo koneelle, mut sitte meni kone risaks enkä voinu siirtää niitä. Ehkä