... jolstain eli kirjotan nyt sitte vaikka siitä, kun on niin sairaan tylsää kun mun kolme läheisint kamuu onm just nyt matkoilla!!!!! Siks roikunki täällä blogissa kokoajan. Ei huolta, sitte kun ne tulee takasin mä en kirjota enää nii paljoo :)).

Onhan mulla muitakin kavereita, mutten vaan jaksa olla niiden kanssa. No, onneks mullla on tää blogi, telkkari, ja talli, ja sitte ne kamut jotka on kotosalla. Mut ens viikolla en voi luvata kirjotuksii muuten nii paljoo, koska meille tulee mun rakas pikkuserkkuni kylään koko viikoksi. Eli en kirjota KAI joka päivä.

Nii ja sit toisesta jutusta: kuten huomaatte, mä olen vihdoin tajunnut miten tehdään laatikoita!!! Ja niitä oonkin tehnyt... kolme? Kaks? Kaks. Joo, ja sain lisättyy sen kuvat tohon tän aamuiseen tekstiin  Southpark dudeista. Ja lisään nyt seuraavaks kai ruoka ohjeeseen sen ruokakuvan... ja vielä muistutan et kaikki mun kuvat, joita mulla on sivuilla, on yksin mun ottamia!!!!!!!!