Mä olin ihanaisessa naapurimaassamme Virossa Tallinnassa viime sunnuntaina. Oli tosi kivaa, menen uusikskin. Eli mentiin Superseacatilla ykkösluokassa tietty. Mull ois kuvii laivamatkasta, mutkun tää kone sekos enkä saanu niit sinne laitettuu. Mut suurilla ponnistuksilla koneeni antoi mun siirtää yhden ainokaisen kuvan Tallinnasta. Ja sieltä sai ostettuu tosi kauniita vaatteita. Niinku Lindexistä ihana hame, ja Onlystä, joka oli mun ylläriks myös siellä, nii ihana tunika. Joo. Eli nyt se yks ainoo kuva.

1813979.jpg      Nonni, tulikin sit suuri kuva ku oon niin uberlaiska, etten jaksa pienentää. No mut toi kuva on sellaselta yhen vanhan talon pihalta, sieltä sen kaiteelta. Olipa kans upeet näkymät... ja kivaa oli huomata se et Viros on noit pilvenpiirtäjii. Voitais Hesaankin tehä pari tommosta nii saatais sellasta tiettyy dynaamisuutta, ja kansainvälisyyttä. Tosta kuvasta Tallinna näyttää unelmacityltä, mut kun oot maan tasalla etkä ihan ydinkeskustassa, nii siel on ihan kammottavii taloi. Silt ajalt ku ryssät piti Viroo vallassaan. Ihan kauheita. Ja onneks osa on kunnostettu, mut viel niitkin öklöi taloi on.

<3: murupulla1