Nii siis kaikkihan tietää sen tempun, kun joku nukkuu, ja sitte sen käteen laitetaan partavaahtoo tai kermaa niinku vatkattuna, ja sit kutitetaan jollain sulalla sen nukkuvan poskee, nii sit se mäiskäsee ne kermat kädellä siihen naamaan unissaan.

Ja, mulla on ollu jo pitkään aikomuksena tehä se temppu, , ja nyt oon kahtena aamuna tehny sitä mun siskolle. Mut ne ei onnistunut, ja voin kertoo miks.

Aamu number 1: Mä olin hiipinyt sinne mun siskon luo. Se nukku. Mä laitoin sen käsiin kermaa, (hihitin siis koko ajan itsekseni, ihan mielipuolista :)). Sit rupesin kutittaan sulalla sen poskee. Just, siis ihan kun se laitto jo käden poskelleen, ja se heräs. ÄÄÄÄRRRHH!!

Aamu number 2: hiippailin taas aamulla kerman ja sulan kanss mun siskon huoneeseen. Tulin taas hihitelleeksi, ja ravistelin siinä kermapurkkia, siskoni avasi silmät ja sanoi: älä ees yritä. Njääh.

Hehheh, mun huonosta menestykstä piittaamatta, mä teen sen taas huomenna. Ja teen sen joka aamu kunnes onnistun (ja kunnes kerma loppuu :P).

 

Kermastaja-Rambo terkuin, murupulla1